כל מה שאת/ה צריך/ה לדעת על מדבקות WhatsApp כיצד הן תורמות לשיחות האישיות שלך ולבניית העסק/ המותג שלך!




הגיע הזמן לעשות סוף לחיפוש שעות מדבקות ב- WhatsApp ותתקדמ/י לאפליקצייה שלי! שם בין היתר יש תיקיות של מדבקות מסודרות לפי נושאים! כנס/י ובחר/י איזו תיקייה את/ה רוצה אצלך במכשיר. להורדת האפליקציה – לחץ/י כאן
להצטרפות לקבוצת המדבקות השקטה בווטסאפ- לחץ/י כאן

מדבקות WhatsApp נכסו לחיינו במהלך שנת 2018 והיו חלק משדרוג הטכנולוגייה של האפליקצייה. המטרה העיקרית של המדבקות הייתה לאפשר למשתמשים להביע את עצמם בצורה ייחודית ופחות מילולית במרחב הדיגיטלי. עם הזמן המדבקות הפכו לכלי נפוץ להבעת רגשות, מצבי רוח, ותרמו רבות להוספת צבעוניות לשיחות האישיות והקבוצתיות.
ניתן להשתמש בהן כדי להעביר רגשות, תגובות ואפילו בדיחות בשיחות.
בעזרת מדבקות WhatsApp תוכלו ליצור מאגר משלך, המשקף את הסגנון והאישיות שלך. המדבקות נהדרות גם להבעת רגשות שמילים לא יכולות להעביר. הן מאפשרות לנו לתקשר בצורה משמעותית ומיוחדת יותר מאשר רק הודעות טקסט רגילות. הן גם דרך מצוינת להוסיף כיף ויצירתיות לשיחות שלך עם חברים, מכרים ובני משפחה. הן עוזרות לך להפוך את ההודעות שלך לאישיות ומשמעותיות יותר, וזו הסיבה שיש להשתמש בהן לעתים קרובות יותר!

כיצד המדבקות לווטסאפ יכולות לתרום לעסק שלך?
מדבקות WhatsApp הופכות פופולריות יותר ויותר בקרב עסקים כדרך לתקשר עם הלקוחות. על ידי צבעים, ועיצובים גרפיים שמושכים ויזואלית, המדבקות הן דרך מצוינת לגרום לעסק שלך לבלוט ולהיות יצירתי בשיווק שלו. העסק שלך יכול להשתמש במדבקות WhatsApp כדי להציג את המוצרים, השירותים וערכי המותג שלך בצורה אטרקטיבית.
בעזרת מומחי עיצוב גרפי, חברות יכולות ליצור מדבקות המייצגות את הזהות של המותג שלהן ולהקל על הלקוחות לזהות אותו.
חשוב לבחור במעצב/ת גרפי מקצועיים, בעלי ניסיון, שידעו לקחת את העסק שלך צעד אחד קדימה בצורה טובה ומקצועית. אחרת מהלך זה יכול להרוס ואף לפגוע במקצועיות ובאמינות המותג שלך.
עסקים יכולים להשתמש במדבקות אלה כדי לקדם מבצעים מיוחדים או הנחות על מוצרים או שירותים.

המדבקות למעשה מאפשרות לך ליצור קו עיצובי ושיווקי חזק שיעזור לך לתקשר בצורה מקצועית, ייחודית ומהנה עם הלקוחות שלך.
בעזרת מדבקות שמעוצבות לפי החוקים והכללים הנכונים, מהלך זה יכול להוות צעד שיווקי שיעזור לך לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות ואף להגביר את הנאמנות מול הלקוחות שלך.



מוזמן/ת לשלוח מדבקות מעוצבות מתוך המאגר הענק שלי, המדבקות זמינות להורדה ושליחה באפליקצייה שלי, מסודרות וממויונות לפי נושאים בתוך תיקיות וכך למעשה תשים/י סוף לחיפוש שעות של מדבקות בווטסאפ- להורדת האפליקציה- לחץ/י כאן

להצטרפות לקבוצת המדבקות השקטה בווטסאפ- לחץ/י כאן

מתי נשלחות מדבקות בקבוצה?
* פעם ביום בימי ראשון עד חמישי.

*האם אפשר לבקש מדבקות ?
כן.
בכל ימי ראשון עולה סטורי באינסטגרם ובפייסבוק שלי, שם אפשר לרשום לי את הבקשה שלך.

לאינסטגרם שלי- לחץ/י כאן
לפייסבוק שלי- לחץ/י כאן

דברו איתי